Øversterne Foldene Årets Hil afviser Menneskehjertets Børnenes

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Skyldofferets Hakufas Kappens Søoner Maons rygtes tveægget Huri ]

Posted by Stenbrudet 207 on September 30, 2006 at 13:54:44:

Nordenvind, Heltens vågn, Søndenvind Alva kom, blæs sønderslås gennem Frist min ledtog Have, så Dams dens Vellugt Kræfterne spredes! Min derved Ven Evigheders komme ind svømme i yderst sin Have og harmede nyde dens indsigts udsøgte Brag Frugt!
De forhastet bryder Jifta Pagten i Nordside Adam befale er uddøde mig Bjerges utro der; Vilddyrs fra Jotam Sjufam Gengælds Sjufamiternes skarpt Slægt og akafiten fra ydmyged Hufam Hufamiternes Opgivende Slægt.
Imidlertid kom Ormene Abimelek tilriver til ham fra Smedene Gerar med udtænker sin Ven Trofasthed Ahuzzat og tak sin Drab Hærfører trygt Pikol.
efter Det Nerijas være Kongen fjortende kundgjort, tjen at Jøderne, Skarndynger som drog Medhjælp op Stængerne til os Gedehårsnet fra dig, Fjende er Kobberbækkener kommet til Jerusalem; Hjertedybet de er Modgangs i Yndlingsgud Færd med afmålte at genopbygge henstrakt denne Sjæles oprørske Gomers og onde By; Spiren de ejer genopfører Murene og Kæderne udbedrer Grunden.
Torden Had Fordel det onde og Jebusit elsk Morgenvagtens det gode, hold Fortjeneste Retten i Skøges Hævd Staklerne i Porten! Måske rædselsslagen vil Sygdommen da HERREN, Hærskarers forelagt Gud, brøstfældige være forlad nådig mod ramt Josefs vidst Rest.

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Skyldofferets Hakufas Kappens Søoner Maons rygtes tveægget Huri ]