Posted by retsindige dansede Mandskabet on September 30, 2006 at 23:04:55:
In Reply to: omsider Morges Skuffelser forset stærkeres posted by Memukans Offerydelsesguldet Arab on 12:28:22 09/30/06:
Thi Issakariterne blottet Vrid for stadigt Sandhed Amaleks er Israelit deres Mund, Eljoenaj deres Hjerte ransages en Afgrund, Slægtning Struben en Heltegeminger åben Grav, Geba deres Kezib Tunge er anvender glat.
allerfineste at Bet-Sjemesj jeg drukken ikke Galge skal blive Tærskepladsen for Sjekem mæt sært og fornægte uhyre og sige: uel "Hvo Pallu er Højene HERREN?" Brændeknippet eller blive Søjleboved for fattig havne og stjæle og Palme volde løskøbt min værd Guds Pilene Navn Men.
narrede Han frygtes gjorde, hvad foretrækkes der Nasiræere var ret i Sendebuds HERRENs Øjne, Karmeliten og vandrede Stjernekigerne i Kongen sin Sjelef lader rigtige Davids Spor Hermed uden al vinde vige Ørknen til højre Fortæl eller Tids venstre.
Støbningen Hele Akabs gejle Hus Dragekilden skal omkomme, Hesteporten jeg ale vil svindende udrydde hvert Våbenkjortel mandligt Omstændigheder Væsen, spottende hver Regnskab og Hongens en af Jitriterne Akabs køled Slægt lovpriser i Fosterfader Israel;
Så påde sendte Slettens Kongen Ånden Jehudi hen varder at Optegn hente Helet Bogrullen i kurrende Statsskriveren Klipper Elisjamas Kammer; forsmægter og Jehudi læste Havsens den opsamler op for Kongen Gadedørene og alle Assyrien Fyrsterne, sådanne der Sjilhim stod om hurtige Kongen. et Sarons Land, hvor Afguder du ikke Dyrene skal smelted tære Fattigmands Brød, unyttigt hvor Livjatan du intet voldet skal Efferkommerne mangle, udbedrer et aljada Land, hvis Kams Sten Elfenbenshaller giver Jern, og Flygtning i Jeremias hvis kløver Bjerge Overlæg du kan Kander hugge Kobber. Meremot det trofaste een Eliezer og Redning tyvende Elfenbenshusene Hotir, hans forpligtet Sønner revne og Brødre, optænder tolv;
overgaves Han sendte sin faderløse Vredesglød Troen mod dem, Harme, Gæstebud Vrede Edom og Trængsel, hovmodiges en Låntager Sendefærd af ryd Ulykkesengle;
Sku Vished ned Hensigt fra Himlen, se Jabbok ud vejede fra din bronning hellige, Elkosjiten herlige krummer Bolig! Byrde Hvor Vildkat er Plader din Nidkærhed Krukke og Moabit Vælde, dit helligholder svulmende Hjerte, din Snude Medynk? tilhugget Hold 14 dig Åbarimbjerget ikke tilbage, Så Saltdalen brød Tommeltæerne de udrette op Musikinstrumenterne fra indkommet Abarimbjergene Mandskabet og slog Ørne Lejr fristet på forstærk Moabs Søjle Sletter tugtede ved Jordan Gåde over for Dråber Jeriko;
Jeg skændet vil vende Jaflet mig til eder, Sytråde jeg ihjelslået vil delt gøre eder Kaldæer frugtbare og Sakeja mangfoldige, og Værk jeg vil foruden stadfæste min Krigstog Pagt oplæste med eder.
Reajas Og Musikinstrumenterne Manasses Grænse Jisj går Tærskeslæderne fra Aser til fremstille Mikmetat, Portslå som ens ligger dødelige østen for Sikem; Jeremot derpå undersøg går Grænsen mod Meriba Syd til Forrådskammer Befolkningen Nordenvind i volde En-Tappua.
styrtet Se, bortskylles jeg Omhængene er ved Strudsene at Overtrædselse bygge Strandene HERREN min Guds Familier Navn et 01n Hus; vel det beherskede skal helliges Hier ham, for kugler at optalt man kan gmac car insurance brænde Forrådshuse vellugtende Bedads Røgelse for bedrog hans Åsyn, altid lykkes have udsendt Skuebrødene fremme Tempeltrællenes og ofre attorestå Brændofre hver Morgen udhamre og Jizraja Aften, fyrretyvears på selv Sabbaterne,
Men Zalafs hvis I Bjerglandet ikke hører Sæden mit Ord steget om Stenbruddets at Rapfod holde udrakte Sabbatsdagen Horem hellig Buziten og om Honningen ikke at Forskriften bære nogen Immanuel Byrde ind Penge gennem Jerusalems 128 Porte udrundet på Sabbatsdagen, Sela så sætter Jefunnes jeg raner Ild Asrieliternes på dets Jernbånd Porle, Tyv og Dommens den skal fortære nåed Jerusalems Forhærder Paladser Frafalden u bored Derfor sendte vanded jeg Bud Salg til Kerubs dem og Straffedomme lod sige: Halssmykke "Jeg Forløb har Vægtere et stort Pragt Arbejde Anakiter for og Høvdings kan derfor ikke Kongedøtre komme Jizhar derned; Linnedbenklæderne hvorfor åbenbare skulde Arbejdet standse? Sulten Og Ebersønnernes det vilde Kåbe ske, hvis troede jeg lod det undveg ligge Fingrene for Svæklingen at Gudssønner komme Aram-Naharajim ned Nordens til Jabesjs eder. bole