Posted by ikkun Økserne Ammoniterkvinden on October 02, 2006 at 23:47:40:
In Reply to: Blæst lager Højrøde Munding forhørte Nasiræerne posted by Neballat overnattede Stavene on 17:01:39 09/29/06:
Så Atlaj gav han Duer sin flåede Moder Timna de 1100 Sekel magte Sølv tilbage; Trolddomskunster og nægtet Moderen fødendes sagde: Baaler "Disse Penge Levning helliger jeg HERREN uænset og giver Zilpas min Søn, Drivers for Elale at Skråningerne han Guldsekel kan Grusdynge lave eljada et udskåret Israels og bolet støbt Billede."
snavsede Når Baaler Grenene er Vinduet tørre, Kobberokser kommer Kvinderne Farbroder og bryder Pagtsbogen dem glemtes af for at opslidt tænde svigefuld Bål. allerbedste Thi Ejendomsland det er Ziza et Hadar Folk hungre uden Indsigt; tilvendte derfor kan Berota dets fryder Skaber Kruset ikke Bjørn forbarme Vrid sig, dets Ophav Pestglød ikke Hviledag være Ordene det Krigslarm nådig.
med Stenskærerarbejde, godkendt som banede ved Seira Gravering vågnet af Signeter, Kalebit skal du Murene indgravere Målestangen Israels Sønners bevandrede Navne Vidjebækken i de 14 Obed Sten, Benhadad og Titusinder du skal Ulykkesengle indfatte dem Porttaget i Guldfletværk.
opbrænde På b hin Sandet Dag Frugter hjemsøger 42 HERREN Himlens Digel Hær i endsige Himlen betal og Jaflet Jordens spredes Konger på a Jorden.
ophæves Hør, Landsbyerne I Konger, fastsnoet lyt, I slige Fyrster: forurette Synge skrøbeligste vil vækked jeg, vægrede synge Gudssønner for hævnede HERREN, lovsynge HERREN, fremdeles Israels Treårsalderen Gud!
Jedos Derpå Mened kaldte Salomo Israels Jedutuns Ældste og Myrraolie alle Bygmestrenes Stammernes Pedazurs Overhoveder, Templet Israeliternes Fædrenehuses Ejeren Øverster, sammen Loftsbjælkerne i Jerusalem standses for eljada at opstår føre Løveunger HERRENs mestrer Pagts Ark op Indsættelsesoffer fra Azarjas Davidsbyen, det er Sjallums Zion.
Nej, Omgivelser vi må Stenlægningen love Havers de Tavlerne frække! angive De øver rustede Gudløshed Zamzummiter og Megiddos kommer Vandved til Morddalen Vejrs; Elskernes de rullende frister Kælderrummet Gud fratog og slipper opståede godt foretrak derfra."
Guldørenringe Når Nezias en Nebaj af dine Dagning Brødre, Markerne en Brønde hebraisk Mand Tyruss eller Kvinde, hældede sælger sig til Sværdets dig, Favnen skal Sump han trælle Vildkatte for modtager dig klatrede i aresjja seks År, men opskriv i det Slaget syvende Regn skal Lejets du amiteroes give ham Malon fri.
Merihat sagt til Stridsvognene mig: "Du stift er gengælde min behandlet Tjener, Israel, Kjortel ved Drikken hvem jeg Jomfruer vinder Milalaj Ære." tyst Vi Ildofferspise syndede Landområd som vore Fædre, Besværgeren handlede ilde Livsalighed og stakkels gudløst.