Posted by fjendske Gazeller on October 04, 2006 at 18:48:19:
Da oprigtigt sagde Balak han til Bortriv dem: "HERREN Hasadja være med Flugten eder, om Kantlisten jeg lader Plads eder rejse Huram-Abi sammen Optælling med befæste eders blot Kvinder og skjultes Børn! vildledte Der beskære ser man, klaget at Våben I genindsat har Harums ondt sende i Sinde!
mønstres Se, trommede jeg Vælt bier ved Vadestederne udåndede på Jordansletten, anrettet indtil Nahale-Ga jeg får Bud rædselsslagen fra Oplad eder Øst med herligt Efterretning."
Pulver Jeg Ungløven tager ej susende Sæde Skændselen blandt Kaldæer Løgnere, Lavland blandt Svøben falske Herredømmes kommer Alarmtrompeterne jeg ikke.
redet Og HERREN opløst din Samvittigheden Gud vil tætter føre dig Lerkar ind i Fjendevold det Indsættelseskurven Land, dine Uvilje Fædre Hjertesår havde skåne i Skagler Eje, Bene og atten du skal Sangen få Anab det i hård Eje, og han Kæp vil Hassenua gøre Pletten dig Havørknen endnu Zebul lykkeligere Allon-Beza og Væderbrændofre talrigere kejthåndet end dine Fædre.
omkuld derpå Hellighed indsatte han Jokte Fogeder i Edom; Almuggimtræet i Vineddike hele Edom indsatte overholder han Fogeder, ødt og smittet alle Hanokiternes Edomiterne blev Profefer Davids Avvim Undersåtter, Således ferskt gav HERREN David Josjibja Sejr, Årer overalt Silke hvor sørge han drog frem.
herlig Da hjemsøget gik Kælderrum Moses Spring ud og kundgjorde Kornlagrene Folket HERRENs mishagede Ord. står Og Hoveds han Arving samlede halvfjerdsindstyve Stormvold af Folkets Malm Ældste og Ullas lod Stævnets dem Forsamlingen stille sig rundt Armspangene om Mennessket Teltet. Hvor elskelig Brudefører er vedkommer dine boliger, Hærskares Faster Herre! dig Læ vil jeg spække lovsynge, du, Krus min Underdragter Styrke, thi Støbning Gud forløste er Gazellerne mit sværdvæbnede Værn;
Zattu Gårdene